Merak Ettikleriniz

  • Keyex nedir?

    Keyex , kripto para birimlerini satın almanın, saklamanın, takas etmenin ve satmanın çok basit ve güvenli olduğu bir borsa uygulamasıdır.

  • Nasıl hesap açabilirim?

    Keyex mobil uygulaması veya web üzerinden (keyex.com.tr) uygulamaya girerek sağ üst kısımda bulunan ‘’üye ol ‘’ butonu ile hızlı ve basit bir şekilde hesap açabilirsiniz.

  • Hesap doğrularken gerekli belgeler nelerdir?

    Hesap doğrularken gereken bilgi ve belgeler: arkalı önlü kimlik fotoğraf, adres bilgileri , meslek bilgileri , arkalı önlü kimlik fotoğrafı, adres bilgisi dökümanı (ikametgah) ve üzerinde keyex hesap açılışımı onaylıyorum metni ile ad, soyad, tarih, imzanız bulunan kağıdı tuttuğunuz bir selfie ile kullanıcı sözleşmesi onayınız gerekmektedir.

  • Kripto Cüzdanımı nasıl oluşturabilirim?

    Kripto cüzdanı hizmetimiz yoktur. Ancak Satın aldığınız ve sakladığınız ürünleri gösteren cüzdan sayfasından sahip olduğunuz ürünlerin bakiyelerini ve tl karşılığını görerek satın alımlarınızı yönetebilirsiniz.

  • Hesabıma nasıl para yatırabilirim?

    Hesabınıza para yatırmak için öncelikle cüzdan kısmından ‘’Yatır’’ butonu ile ekrandaki bilgi girişlerini tamamladıktan sonra para yatırma işleminiz tamamlanır.

    *ATM üzerinden kart kullanılmadan yapılan transferler hesaba yatırılmayacaktır. Bu işlemlerin iadesi için kimlik fotokopisi ve Türkiye’de yerleşik bir bankada açılmış aynı isme kayıtlı bir hesap talep edilecektir.

  • Hesabıma hangi kripto paraları yatırabilir ve çekebilirim?

    Keyex platformuna BTC, BCH, DOGE, ETH, LTC, TRX, USDT (ERC20 ve TRC20) yatırabilir ve çekebilirsiniz.

  • Keyex kullanıcıları arasında kripto para transferi yapılabilir mi?

    Keyex kullanıcıları arasında kripto para transferine izin verilmemektedir. Kullanıcını Tanı prosedürleri yalnızca kullanıcı ve Keyex arasındaki işlemleri kapsamaktadır. 3. kişilerle gerçekleştirilecek işlemler kapsam dışındadır. Bu nedenle Keyex hesabınız üzerinden sadece kendi adınıza ait bir hesaba Türk Lirası veya talep ettiğiniz adrese kripto transferi yapabilirsiniz.

  • Hesabımdan nasıl para çekebilirim?

    Hesabınızdan para çekmek için öncelikle cüzdan kısmından ‘’Çek’’ butonu ile ekrandaki bilgi girişlerini tamamladıktan sonra para çekme işleminiz tamamlanır.

  • Platforma nereden ulaşabilirim?

    Keyex Platformuna tüm tarayıcılardan , Google Play Store, AppGallery ve App Store üzerinden ulaşabilirsiniz.

  • Platformda hangi ürünler var?

    Platformda Bitcoin, Ethereum, Ripple, Bitcoin Cash, Litecoin, DOGE, ADA başta olmak üzere onlarca işlem yapılabilir ürün bulunmaktadır.

  • 2FA ile hesabımı nasıl güvene alabilirim?

    Öncelikle Google Authenticator uygulamasını telefonunuza yükleyin. Keyex Ayarlar sayfasından 2FA seçeneğini aktif hale getirin. Çıkan kodu Google Authenticator’a girin ve Keyex uygulamasında doğrula butonuna basın.

  • Google Authenticator nedir? Nasıl kullanılır?

    Google Authenticator 2FA iki anahtarlı bir güvenlik kalkanı oluşturma uygulamasıdır. Keyex uygulamasında bir üst maddede bahsedilen işlemleri gerçekleştirdikten sonra hesabınıza girerken sorulan 2FA kodu için Google Authenticator uygulamasına girin. Uygulamada ekranda çıkacak süreli parolayı kopyalayın ve Keyex uygulamasındaki 2FA hanesine yapıştırın. Tebrikler! Artık gönül rahatlığyla ticaret yapabilirsiniz.

  • Parolamı unuttum. Parolamı değiştirmek istiyorum. Ne yapabilirim?

    Parolanızı web ve mobil üzerinden giriş yaparken ana ekranda çıkan ‘Parolamı unuttum’ butonuna basarak e-posta veya sms onayı ile değiştirebilirsiniz.

  • Platformdaki emir tipleri nelerdir?

    Keyex platformunda bulunan emir tipleri üçe ayrılmaktadır. Bunlar: Piyasa, Limit ve Stop emirleridir.

    Piyasa emri: Fiyat belirtilmeksizin sadece miktar belirtilerek girilerek oluşturulan emirlerdir. Emirde belirtilen miktar karşılanana kadar, karşıt yöndeki emirlerle eşleşerek işleme dönüşürler.

    Limit ve Stop emirler: Emir, fiyat ve miktarı belirtilerek emirlerinizin sisteme gönderilmesidir.

    Limit emirlerde belirlenen fiyat seviyesi veya daha avantajlı olacağınız herhangi bir karşıt yöndeki emir fiyatı olduğunda, emriniz işleme dönüşecektir.

    Stop emirlerde ise belirlenen fiyat, emrin tetiklenme fiyatı olarak işlev görür ve zarar riskinizi en aza indirmeyi amaçlar . Piyasa derinliğinde karşıt yönde bulunan emirlerin en iyisinin fiyatı tetiklenme fiyatına ulaştığında sistem bu emri bir piyasa emri gibi çalışır hale getirerek işleme dönüştürür.

  • Fon parolası nedir? Neden Fon parolası belirliyorum?

    Fon parolası, hesaplarda para çekme aşamasında ekstra bir güvenlik sağlamak için kullanılan şifredir. Hesap şifresinden farklı bir şifre olarak belirlenmesi gerekmektedir. Fon şifresi belirlenmesi için, hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir. Şifre belirlenirken telefon doğrulaması da yapılır. SMS ile size gelen şifreyi kullanarak fon şifrenizi belirleyebilirsiniz. Fon şifrenizi oluşturmanız veya değiştirmeniz durumunda güvenliğiniz için kripto ve para çekme işlemleri 24 saatliğine devre dışı kalacaktır.

  • Hesabıma giremiyorum, ne yapabilirim?

    Hesabınıza erişemediğiniz durumlarda çeşitli iletişim kanallarından (canlı destek, telefon veya e-posta) destek ekibimize 7/24 ulaşabilirsiniz.

  • Ürün grafiklerini nereden görebilirim?

    Ürün grafiklerini Keyex mobil ve web uygulamalarımızda görmek istediğiniz ürünün üzerine tıkladıktan sonra sağ üst köşede bulunan grafik işaretine tıklayarak görebilirsiniz.

  • Platformun uygulamasını nereden indirebilirim?

    Aşağıdaki linkler aracılığıyla Keyex uygulamasını indirebilirsiniz.

    Android İndir İos İndir AppGalery İndir
  • Platformda kaldıraç seçeneği var mı?

    Keyex platformunda kaldıraç seçeneği bulunmamaktadır.

  • Müşteri destek hattına nereden ulaşabilirim?

    Müşteri destek hattımıza websitemizdeki iletişim kısmından form doldurarak veya uygulama içerisindeki destek kısmından 7/24 aktif canlı desteğimize bağlanarak ulaşabilirsiniz.

  • Keyex’i hangi ülkelerde kullanabilirim?

    Keyex platformu yalnızca Türkiye için uyumludur.

  • E-posta adresi ile parola şartları ve önerileri

    Hesabınızı oluştururken sıklıkla kullanılan e-posta hizmet sağlayıcılarından alınan hesaplar kullanılması, ve sistemin kabul edeceği dizin ve uyarılara göre ve başka kullanıcılar tarafından ulaşması zor olabilecek güçlü bir parola oluşturulması önerilir.

    Parola en az 8 karakterden oluşmalı, içinde birer adet büyük ve küçük harf ile sayı olması zorunludur. Şifreler büyük küçük harf (case sensitive) duyarlıdır.

  • Ortak hesap oluşturabilir miyim? Birden fazla hesap oluşturabilir miyim?

    Ortak hesap oluşturma seçeneği yoktur. Her kullanıcı kendisi için bir adet hesap oluşturabilir.

  • Demo hesap oluşturabilir miyim?

    Keyex platformunda demo hesap seçeneği yoktur.

  • E-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

    Güvenlik gerekçesiyle e-posta adresi değişikliğine izin verilmemektedir. Kayıt olurken vermiş olduğunuz telefon numarasına erişememeniz halinde çeşitli iletişim kanallarından (canlı destek, telefon veya e-posta) destek ekibimize 7/24 ulaşabilirsiniz

  • Telefon numaramı nasıl değiştirebilirim?

    Güvenlik gerekçesiyle telefon numarası değişikliğine izin verilmemektedir. Kayıt olurken vermiş olduğunuz telefon numarasına erişememeniz halinde çeşitli iletişim kanallarından (canlı destek, telefon veya e-posta) destek ekibimize 7/24 ulaşabilirsiniz

  • Ödeme metotları nelerdir?

    Banka transferi veya farklı kripto para birimleriyle hesabınıza para yatırabilir ve çekebilirsiniz.

  • Keyex Hesabıma Hangi Bankadan TL Yatırabilirim?

    Keyex hesabınıza tüm bankalardan Türk Lirası yatırabilirsiniz.

    Keyex hesabınıza, VakıfBank hesabınızdan dilediğiniz zaman Türk Lirası yatırabilirsiniz.

    Tüm bankalardan VakıfBank hesabımıza EFT ile hafta içi bankanızın EFT saatleri içinde Türk Lirası yatırabilirsiniz.

    Mesai saatleri dışında olan EFT işlemleriniz sonraki ilk iş gününde gerçekleşecektir.

    Diğer bankalardaki hesaplarınızdan FAST limiti kadar 7/24 Türk Lirası yatırabilirsiniz.

    Havale işlemleriniz 7/24 gerçekleşmektedir.

  • Aktivasyon e-postası gelmiyor. Ne yapabilirim?

    Gereksiz (spam/junk) klasörünü kontrol etmeniz ve bir süre beklemeniz önerilir. Eğer hâlâ herhangi bir e-posta almadıysanız çeşitli iletişim kanallarından (canlı destek, telefon veya e-posta) destek ekibimize 7/24 ulaşabilirsiniz.