Şikayet Prosedürü

Müşteri sorunları, destek ekipleri tarafından 7 gün 24 saat aktif olarak incelenir. Bir soru veya doğrudan bir şikayet varsa, bu şikayetleri adil ve hızlı bir şekilde inceleyip en kısa sürede çözüme kavuşturacağız.

Şikayetinizi mümkün olan en kısa sürede ve en etkili şekilde araştırmamıza yardımcı olmak için, lütfen adınızı, telefon numaranızı, e-posta adresinizi ve hesap numaranızı bizimle paylaşın. Lütfen şikayetinizi açık ve net bir şekilde bizimle paylaşın.

Telefon:

0212 987 22 77

0850 723 53 99

E-posta:

[email protected]

Şikayetinizi en kısa sürede 7 / 24 müşteri destek ekibimiz inceleyip maksimum 28 gün içerisinde sonuca ulaştıracaktır. Zaman zaman şikayetinizi tam olarak çözmek için daha fazla araştırma yapmak gerekebilir. Bu durumda şikayetinizin ilerleyişi hakkında sizi bilgilendiriyor olacağız.